Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Αλουμινοκαπάκια και..."Αγιος ο Θεός"!!!

              Και.....................................
................ήρθε η στιγμή να μάθετε τι είχα στο νου μου να κάνω τα αλουμινοκαπάκια από την προηγούμενη ανάρτηση μου!
 Λοιπόοοον....όπως ξέρετε είμαι κι εγώ μια σαβουρομαζώχτρα ...ολκής (να πω?άδικο δεν θα'χω!)

 Από παιδί που ήμουν με θυμάμαι να μαζεύω και να παραχώνω διάφορα πραγματάκια (καθε είδους καπάκι,τσιγκάκι, πετρούλες,κουμπιά, κομματάκια υφάσματος,μικρές μπογιές,υπολλείμματα σαπουνιού και κεριών,κλπ,κλπ) που θα μπορούσαν να μου φανούν χρήσιμα κάποια άλλη στιγμή, μιας και συνήθως έβλεπα πίσω από το πραγματικό αντικείμενο! 
  Μην με ρωτάτε πως γίνεται αυτό...δεν ξέρω! Είναι αυτόματος μηχανισμός που ενεργοποιήται με το που βλέπω κάτι ή κάποια άσχετη στιγμή που θα μου έρθει κάτι στο μυαλό μου!
  Φαντάζομαι το παθαίνετε και κάποιοι από εσάς! έχω καταλάβει ότι είμαστε αρκετοί με την ίδια τρέλα εδώ μέσα!χιχιχι! 
 Το παλικάρι μου το έχει συνηθίσει κάπως τώρα πια και δεν κοψοχολιάζεται όταν με βλέπει να πετάγομαι και να τρέχω στα πράγματα μου να βρω αυτό που μου καρφώθηκε στο νου ούτε θυμώνει (σχεδόν... :οp )όταν σε μια συζήτησή μας συνειδητοποιεί ότι δεν έχω ακούσει ούτε τα μισά και ότι τα μάτια μου "παίζουν" σε άλλο ταμπλό κάνοντας νοερά εικόνα τις μπουρμπουλήθρες του μυαλού μου....
 Ας μην μακρυγορώ....
  Έτσι λοιπόν όντας από παιδί, με ακολούθησε αυτή μου η συνήθεια (κακιά κατά τους άλλους, καταπιεσμένη κατ'εμέ ). Και πλέον τα τελευταία χρόνια όλο και πιο συνειδητά μαζεύω τις σαβουρίτσες μου και μια από αυτές είναι και τα αλουμινοκαπάκια (από γάλα και κρέμες των παιδιών μου και από τα κουτιά νες-καφε κυρίως) .
 Έτσι ήρθε η ιδέα να κάνω ένα διακοσμητικό για την κουρτίνα στο δωμάτιο των κοριτσιών. Έκοψα σε διάφορα σχήματα (αστέρι,λουλούδι,σπιτάκι,καρδιά) τα αλουμινοκαπάκια μου και μετά καθίσαμε με τις μικρές και φτιάξαμε κι άλλα σχέδια με πολυμερικό πηλό (fimo), τα ψήσαμε και τα περάσαμε όλα μαζί σε πολύχρωμα κορδελάκια και κλωστές. Τέλος τα έδεσα έτσι ώστε να τρέχουν πάνω στην κουρτίνα που ήταν απλό δίχτυ σε φούξια χρώμα. 
 Δείτε τις φωτό να καταλάβετε τι εννοώ!








 Α, έχουμε και τα αγγελάκια-φωτάκια από τα χριστούγεννα  κρεμασμένα. Δεν ήθελαν να τα μαζέψουμε και μερικά βράδια τα αναβούμε και το δωμάτιο τους γεμίζει μαγεία.....


 Ένα άλλο πραγματάκι που έφτιαξα κάποια στιγμή είναι και το παρακάτω κολιεδάκι.
 Θα μπορούσε να ονομαστεί "μικτής τεχνικής" ή κάπως έτσι....
 Έχει δερμάτινο λουράκι με κούμπωμα και πάνω του έχω προσαρμόσει ένα μικρό κομματάκι από αλουμινοκαπάκι. Έχω γυρίσει προς τα μέσα τις άκρες του για να συγκρατήσει ένα μικρούλι βοτσαλάκι από τη θάλασσα με μπεζ νερά και πάνω του ξεκουράζεται ένας πορφυρός αστερίας από πολυμερικό πηλό (fimo). Όλο μαζί το έψησα να δέσει ο πηλός και μετά το πέρασα με υγρό γυαλί να σταθεροποιηθεί και να γίνει μια ενιαία επιφάνεια.




Πώς σας φαίνεται? Επάνω μου φαντάζει λίγο άχρωμο γιατί δεν μαυρίζω πολύ, όμως σε κάποιο άλλο δέρμα θα δείχνει πολύ καλοκαιρινό, νομίζω...




 Και ας έρθουμε στην τελευταία ιδέα και πολύ πρόσφατη...
Η ιδέα ήταν στο μυαλό μου αρκετές μέρες γιατί η τελευταία πρόσκληση της αγαπημένης Ρένας και των Ελληνίδων Μπλόγγερς είχε καρφωθεί στο μυαλό μου!
 Ήθελα κάτι πρωτότυπο και σύντομα!
 Τα αλουμινοκαπάκια στριφογύριζαν στα χέρια μου (έχω προμήθειες και από συναδέλφους και από φίλους...χαχα!)
 Έτσι λοιπόν ήρθε το βράδυ που πετάχτηκα με το που τελειώσαμε το βραδινό μας και μάζεψα σε χρόνο DT το τραπέζι!  Είχε έρθει η ώρα της μάχης με τα τσιγκάκια και το glue-gun μου!!!χεχεχε!!!
   

    Πρώτα παρατάχτηκαν τα πολυαγαπημένα μου και το κουτάκι από τα πουράκια που "μαρτύρησε" στα χέρια μου για κάτι μέρες μέχρι να δω τι θα το κάνω!




   Εμπρός  λοιπόν,καλό μου ψαλίδιιιι!!!


Και μέσα σε λίγη  ώρα τα φυλλαράκια αλλάξανε μούτρο!





 Το καλο μου ψαλιδι τα έκοψε σε σχήμα πετάλων.....
Μετά ανέλαβε το glue gun μου! Να τα κολλήσει γύρω από το κουτάκι των πουρακίων!  ένα παρα ένα...χιχι!


 Κι ένα μικρό ολοστρόγγγυλο με σχισμή στη μέση βρήκε θέση στο καπάκι!
(μήπως σας θυμίζει κάτι...?)




 Μα και βέβαιααααα!!!! Είναι ένας αλουμινοκουμπαράαααας!!!
 Και μάλιστα σε σχήμα τριαντάφυλλου!
  Και πολύ γρήγορα έβαλε τα καλά του! Στολίστηκε με φράντζες μωβ-λιλά!




 Και πλαϊνή άποψη.....




 Και οι τελικές πινελιές με το μωβ μανώ, να μην λαμπυρίζει μόνος του σαν την πανοπλία του Δον Κιχώτη.... Να  έχει λίγη γοητεία, να έχει λίγη χάρη! Λίγο φραμπαλάς και λίγο νάζι....




 Ρένα μου, δικός σου!

Περιμένω τις απόψεις σας!
 Ελπίζω να σας άρεσε....

 Εύχομαι ένα πολύ δροσερό σαβ/κο, μιας και πάμε για άνοδο της θερμοκρασίας. Όσοι δεν πάτε θάλασσα, μην στενοχωρηθείτε πολύ. Που να τρέχετε τώρα μέσα στη ζέστη και με μπαγκάζια, παιδιά, κουβαδάκια, να σου πατάνε την πετσέτα και να θυμώνεις με την άμμο που σου τίναξε η διπλανή σου...Και μετά η επιστροφή...ξαναφόρτωστα όλα και τρε΄χα πίσω και κάνε 2-3 μπάνια στον ιδρώτα σου να φτάσεις σπίτι!
 Ποιοοος τραβιέται τώρα.... Ενώ στην μπανιέρα μας μέσα-έξω, δυο-δυο ή και μόνοι και μόλις 2 λεπτά από τον καναπέ του καθιστικού μας!

Χαχαχα!!!
 Ό,τι κι αν κάνετε.... απολαύστε το!   ;ο)
 Ζήστε το παρόν σαν να μην υπάρχει αύριο......

 Σας φιλώ γλυκά!   ;ο)                                   
                                                             *Vailie*

49 σχόλια:

  1. όμορφη ανάρτηση...σε κάποια σημεία όλοι θα συναντήσουμε τους εαυτούς μας ....υπέροχες οι κατασκευές...αλλά και ο αλουμινοκουμπαράς...καλό Σ/Κ!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπα μου καλη, ποσο δικιο εχεις! Αλλιως δεν θα βρισκομασταν εδω ολοι μας...να ενωνουμε τις εμπνευσεις και τις ιδεες μας! Μια μεγαααλη παρεα γιναμε μονο και μονο απο τα ενδιαφεροντα μας και σιγα-σιγα βγηκανε και αλλα ομορφα της ψυχης του καθενος και δεθηκαμε περισσοτερο!
      Σε ευχαριστω! Φιλια πολλα! ;ο)

      Διαγραφή
  2. καλημερα κοριτσι..πολυ πολυ ομορφα..μου αρεσε το κολιεδακι..ο πυλος κανει θαυματα..καλοφορετο..ο κουμπαρας ομως ειναι ολα τα λεφτα..χα χα..να σαι καλα ματια μου..χαρουμενο Καλοκαιρι..καλο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλακια Μαρακι μου γλυκο! Αμα υπαρχει εμπνευση ολα γινονται! ;ο)
      φιλακιαααα!!! κι ευχαριστω!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες αλλά ο κουμπαράς εκπληκτικός!!!Μπράβο!!!Φοβερή η ιδέα σου!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για το ομορφο σχολιο σου Σοφη μου! Φιλακια και καλο απογευμαααα!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!!! Πολύ ωραία όλα, αλλά ο κουμπαράς σου κλέβει την παράσταση!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Τετοια ανταποκριση δεν την περιμενα!
      Ευχαριστω!!!! ;ο)

      Διαγραφή
  5. Απίστευτη έμπνευση ο κουμπαράς!!! Τα στολίδια σας μου αρέσουν πάρα πολύ!!! Καλό καλοκαίρι!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο καλοκαιρι μωβακι μου!Καλα εγιναν τελικα! Φιλακια κι ευχαριστω! ;ο)

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Αα, σε ευχαριστω πλυ-πλυ!
      Φιλια και καλο απογευμα! ;ο)

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ *Vailie* ΜΟΥ!!!!
    ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!!
    ΑΣΕ , ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΗΜΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΟΥ!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΟΜΨΟΤΕΧΝΗΜΑ!!!!!!
    ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥΣ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, την ανακαλυψα τη μανια σου...περυσι το καλοκαιρι που ειχες βαλει λυτους και δεμενους να σου τα μαζευουν! Αχαχαχαχα!!! Κι αν δεν εχω γελασει καθως διαβαζα τις αναρτησεις σου, Ρενα μου!!!
      Ξερεις, αμα το βαρεθει αυτος που θα το αποκτησει, το κανει βαζο για λουλουδια ή γλαστρακι ή μολυβοθηκη,κλπ. Δεν εχω κολλησει το καπακι επιτηδες (για να ξαναβγαινουν και τα μπικικινια) ,οποτε οι χρησεις απεριοριστες!
      Φιλια! (θα στον στειλω κατα το νοεμβρη ή νωριτερα?)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!!
    Υπέροχες όλες οι κατασκευές σου...και ο κουμπαράς φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια και χαρα Μαρακιμου!
      χαιρομαι που σου αρεσουν! Αντε ξεκινα κι εσυ... χιχιχι!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία πραγματάκια έχεις φτιάξει με τα αλουμινοκαπάκια!!!... τώρα άρχισα να μαζεύω κι`εγώ...κι`ο κουμπαράς ιδιαίτερα όμορφος!!!
    Καλή συνέχεια!!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Χρυσουλα μου!
      Εχει και αλλες χρησεις , καθως το καπακι δεν τοχω κολλησει και γινεται και βαζο ή γλαστρακι!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  10. Καλά, πώς σου ήρθε αυτή η ιδέα για κουμπαρά;Απίστευτο!!Μπράβο, φιλενάδα!!Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ξερεις το μικροβιο μου μπεμπα! Δεν το κρυβω αλλωστε! χιχι! Οσο με ανεχεται "το παλικαρι απτα λιγα" που εχω παντρευτει... βεβαια τελευταια κατι μου λεει για αποδειξεις και επιστροφη στον πατερα μου, μα κανω οτι δεν ακουω....αλλωστε μετα τα δεκα χρονια γαμου, καθε δυνατοτητα επιστροφης διαγραφεται!χαχαχα!!!
      Φιλακιαααα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ε, βέβαια, μετά την απομακρυνση εκ του ταμείου ουδεν λάθος αναγνωρίζεται, να του πεις!!! Julie

      Διαγραφή
  11. Όχι απλώς ωραίος, όχι πολύ ωραίος..... φανταστικός ο κουμπαράς σου!
    Και πολύ διακοσμητικός.... Στις κουρτίνες του δωματίου μου έχω κι' εγώ κρεμάσει σειρές από χιονονιφάδες στο χρώμα των επίπλων: Θαλασσί. Πολύ ωραία στόλισες τις κουρτίνες των κοριτσιών... Και το μενταγιόν είναι όμορφο... Πάντως, ο κουμπαράς κλέβει την παράσταση! Μπράβο σουξέ το αλουμινοκαπάκι!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες? ειδες Φιλια? που να το φανταστει κανεις ποσα μπορει να φτιαξει με το πιο ευτελες υλικο που καταληγει στον καδο με μια κινηση!χιχι!
      Τωρα ετοιμαζω κατι με τα τσιγκακια απο τις μπυρες!
      χμμμμ! υπομονη και θα δειτε...χεχεχε!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα!!! Καλά ε δεν είχα προσέξει τα αλουμινοκαπάκια στην κουρτίνα!!! Πολύ όμορφο!!! Το κολιέ θαλασσινό! ...... Ο αλουμινοτριανταφυλλένιος μωβ κουμπαράς φοβερός!!! Μπράβο!!Φοβερή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια δεν ταχες δει? Τα ειχαμε φτιαξει με τα παιδια οταν η ουρ. ηταν λιγοτερο απο 3 χρονων...
      Χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλακιααααα!!!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες όλες μα όλες οι δημιουργίες σου... Το διακοσμητικό για το δωμάτιο των κοριτσιών? Το κολιέ? Τον κουμπαρά!!! Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί από τις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εφυγε τελικα η περιεργεια με τα καπακια, ζουζουνα?
      Αντε, ξεκινα κι εσυ! προσφερονται και για κοσμηματα τα αλουμινοκαπακια!Με χρωματα σμαλτου, πολυχρωμες κλωστες και κορδονακια,χαντρες....εχουν ευκαμπτη επιφανεια και περνωντας την με βερνικι (ακομη και μανω που εχει απειρα χρωματα)γινεται μια χαρα αδιαβροχο και δεν ερεθιζει το δερμα!
      Φιλακια και καλες δημιουργιεςς!!! ;ο)

      Διαγραφή
  15. Τι υπέροχα όλα σας!!
    Τα στολιδάκια της κουρτίνας, το καλοκαιρινό κολιέ, ο ανακυκλώσιμος κουμπαράς σου!!
    Για το μάζεμα υλικών όπως τα περιγράφεις είναι!
    Μα πιο πολύ απ΄όλα μου άρεσε η θεωρία του μπάνιου γι΄αυτούς που κοιτάνε την θάλασσα με το κυάλι ακόμα χαχαχαχα φοβερή!!!
    Μπράβο vailie, καλή σας εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Μαντρινακι μου γλυκο, εχεις πλακα!
      και να σκεφτεις οτι ειχα προσθεσει κι αλλα, μα δεν τα περασε ο μπλογκερ στην αναρτηση...χιχιχι!
      Ευχαριστω για το ομορφο σχολιακι σου! ;ο)

      Διαγραφή
  16. ΄Ολα τόσο όμορφα, πολύ έξυπνα!
    Τα στολίδια της κουρτίνας υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Σοφια μου! Κι εμενα μου αρεσαν1 Ειναι εναλλακτικος τροπος δημιουργιας! Ξερεις εσυ....
      Φιλια!

      Διαγραφή
  17. Και που να δεις τι σαβούρα έχω μαζέψει εγώ και που ακόμα δεν έχω σκεφτεί τι να την κάνω... γιατί πάντα, μα πάντα θα μου κάνει κάτι καινούργιο εντύπωση και θα παρεμείνουν στην άκρη τα παλιά...
    Ο κουμπαράς όλα τα λεφτά!!!

    Φιλιά χρυσοχέρα μου
    καλημέρα να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το'χω κι εγω αυτο το κακο! Οταν δε, παω για υλικα ειμαι ικανη να ξοδεψω ολα μου τα λεφτα και οταν γυρισω σπιτι μπορει να τα καταχωνιασω και να μην τα αγγιξω για καιρο!
      Τα ξεχναω κι ας με βριζει το αμορε στα ντουζενια του και μετα οταν τα ξαναβρω ειναι σαν καινουργια!!!
      Σε μενα, οσο περναει ο καιρος τοσο πιο καινουργια μου φαινονται καποια πραγματα!αχαχαχα!
      Ειδα τα εργα των χειρων σου!Εγω χρυσοχερα? Εσυ κρυφο ταλεντο.... ;ο)
      φιλια!

      Διαγραφή
  18. Τελικά τα αλουμινοκαπάκια κάνουν θαύματα!!!!! Τα στολίδια της κουρτίνας πανέμορφα, αλλά και ο κουμπαράς πολύ πρωτότυπος.Ποιος θα το φανταζόταν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερινακι μου! Ειδες με απλα υλικα...ε?
      ευχαριστω που περασες! ;ο)

      Διαγραφή
  19. Καλως σε βρηκα!Πολυ πρωτοτυπη η ιδεα σου!!!Η ανακυκλωση σε ολο της το μεγαλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου αστεροσπιτοχειροτεχνη μου! ;ο)
      Καλως ορισες! Χαιρομαι που σου αρεσαν οι ιδεες μου!
      Πολυ μου αρεσε το μπλογκοσπιτακι σου!
      Φιλια και...μην χαθουμε,ε? ;ο)

      Διαγραφή
  20. πολυ όμορφες κατασκευες και ιδεες δημιουργικές !! μπραβο σου Vallie keep doing what you do !!
    καλημερα στολισμενη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου μικρουλα! Καλως ορισες στο σπιτακι μου! Περασα και μια βολτα απτο δικο σου...τι ομορφα πραγματακια γραφεις....
      Θα σου ερχομαι συχνα! Δεν ηξερα οτι...υπαρχεις! ;ο)
      φιλακια για καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  21. Και καλα κανεις και τα μαζευεις ολα αν ειναι να κανεις τοσο ομορφα πραγματακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα βρε Κατρινα μου! Αυτο προσπαθω να πεισω και το παλικαρι μου! χεχεχε!
      Το παραδοξο ειναι οτι του αρεσουν πολυ και θαυμαζει αυτα που φτιαχνω, αλλα εχει ενα θεματακι (χοντρο θα πω, με το συμπαθειο) για τα υλικα μου που οσο και να προσπαθω να τα περιορισω...ξεχειλιζουν απο παντου!χιχι! ;ο)
      Φιλια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  22. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Φωτολαμπιδιτσα μου! Σε εχω χασει λιγο τελευταια! Ελπιζω να ειναι ολα καλα! ;ο)
      Περιμενω τη νεα σου αναρτηση!
      Φιλια πολλα και λαμπυρισματα χρυσοσκονης..... ;ο)

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα!Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου και αξιολάτρευτες οι δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλως ηρθες αγριοτριανταφυλλακι μου! Σε ευχαριστω για το γλυκο σου σχολιο! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hola que cantidad de buena ideas, la flor con las tapas me ha encantado. un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είδα τον κουμπαρά σου στη Δράση, μου έκανε εντύπωση γιαυτό και σε επισκεύτηκα. Ανακάλυψα όμως άλλο ένα προκομμένο κορίτσι!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ορισες στο σπιτακι μου! λπιζω να βολευτεις....
      Φιλια! ;ο)

      Διαγραφή