Σάββατο 26 Μαΐου 2012


Καλησπέραααα!!!!
Τι μου κάνετε? Άρχισαν τα καλοκαιρινά  θεματάκια να στολίζουν τα μπλογκοσπιτάκια σας, βλέπω!
Και το όνειρο της Ρένας βγήκε αληθινό πέρα για πέεεερα!!!!!
 Διαβάζω και ξαναδιαβάζω και δεν χορταίνω... Τέτοια επιτυχία στην έκθεση...!!!
 Εγώ τελικά δεν τα κατάφερα, παρά τον τόοοσο χρονικό περιθώριο που είχαμε για να δημιουργήσουμε!
 Περιμένω την επόμενη πρό(σ)κληση της αγαπημένης Ρένας μας!

Και τοόοοοσα άλλα που συμβαίνουν στην μαγική μπλογκόσφαιρα....
 Παρόλο που "έχω βαρέσει μπιέλα" όσον αφορά την καλλιτεχνική μου διάθεση, περνάω από τα
σπιτάκια σας και χαζεύω και απολαμβάνω τις δημιουργίες σας!
 Έτσι λοιπόν, ανακάλυψα ότι είχα λάβει 2 βραβειάκια από την αγαπημένη Μυρσίνη και την ευχαριστώ μέεεεεσα από την καρδιά μου!
 Τα κοσμήματά της είναι υπέροχα και αξίζει να περνάτε μια βολτίτσα από το σπιτάκι της!
 Φιλιά καλή μου και σε ευχαριστώ ξανά! ;ο)






Δεν ξέρω αν έχουν γενικούς κανόνες, μα σίγουρα θα φτιάξω μια λίστα αμέσως για να σας τα χαρίσω! Όχι σαν την άλλη φορά που σας άφησα παραπονεμένες/-ους!
 Λοιπόν, τα βραβειάκια μου τα στέλνω στα μπλογκοσπιτάκια όσων μου άφησαν σχόλιο στην τελευταία ανάρτηση μου (νομίζω είναι δίκαιο αρκετά ,ε?) :


1.http://fotolabida1.blogspot.com/
2.http://thewanderingdeer.blogspot.com/
3.http://lamproukam.blogspot.com/
4.http://lacasitadeamistad.blogspot.com/
5.http://taelia88.blogspot.com/
6.http://levina-imagination.blogspot.com/
7.http://ergoxeiromadrinas.blogspot.com/
8.http://chrysanthisart.blogspot.com/
9.http://diaxirosxrysa.blogspot.com/
10.http://eksipnesidees.blogspot.com/
11.http://pourangelique.blogspot.com/
12.http://dimiourgo.blogspot.com/
13.http://stekiapantouu.blogspot.com/
14.http://manualidadessartisticas.blogspot.com/
15.http://fraulitsasworld.blogspot.com/
16.http://kapaworld.blogspot.com/
 καιαιαιαι.....στην αγαπημένη μου Αγαθή! (ο λόγος παρακάτω)
...................................................................................................................................

Για άλλον ένα διαγωνισμό έχω την παρακάτω φωτό.
 Πρόκειται για τον μηνιαίο και πολύ γνωστό διαγωνισμό της πιο ροζ μαγισσούλας της γειτονιάς1
Της απίθανης  Pink Dreamer! Με θέμα τα λουλούδια για τον Μάη! 
Και τι πιο ταιριαχτό από τα λουλούδια που μου χάρισαν το παλικάρι  μου και τα παιδάκια μας στη γιορτή της μητέρας!!!




Ήταν πολλά τα δωράκια φέτος! Ζωγραφιά ανοιξιάτικη και κολιέ με πήλινο λουλούδι από τα χεράκια της Ουρανιώς μου,
βραχιολάκι με καρδούλα από τα χεράκια της Συνεσιώς μου...




Αυτή η όμορφη κορνίζα με το γλυκό ποιηματάκι και την κορώνα (πρώτη φορά παίρνω κορώνα!!!) από το Σοφάκι μου!




Η κάρτα της Συνεσούλας μου... τι τρυφερό το μήνυμα της...





Μια αγκαλιά τριαντάφυλλα απ΄τον μπαμπά μας!!! Πρώτη φορά μου κράτησαν τόοοσο πολύ!
12 μέρες!!!
  Θάθελα να σας γράψω όλα αυτά τα όμορφα που μου έρχονται στο μυαλό κατευθείαν από την καρδιά μου!
  Μου είναι όμως πολύ δύσκολο... Δεν συνηθίζω να βγάζω τις ευαισθησίες μου προς τα έξω...
Συγχωρείστε με γι'αυτό!  
 Στις δικές σας αναρτήσεις μου είναι πιο εύκολο να αφήσω ένα σχόλιο κι αυτό απ'την καρδιά μου. 

 .............................................................................................................


Και ας περάσω σε κάτι όμορφο, ανάλαφρο κι ευχάριστο!
Πολύ ευχάριστο!!!
 Το προηγούμενο Σ/Κ ταξιδέψαμε για Ήπειρο! Σας έχω πει και παλιότερα ότι εκεί ζουν οι γονείς μου!
 Μετά από ένα μακρύ νυχτερινό ταξίδι φτάσαμε στο πατρικό μου.
 Και σε  36 ώρες ακριβώς παντρεύαμε τον αδερφό μου!!! 


Να και τα "πουλιά" μας στην αυλή! Ανθισμένα αντάμα, περιμένουν να ανοίξουν τα φτερά τους! Σαν το νέο  ζευγαράκι μας....  ;ο) 





 Το ψωμί της μαμάς μου  από τα πιο νόστιμα που έχει φτιάξει...(sorry για τις σακούλες του σούπερ-μάρκετ. Δεν πρόλαβα να τις τραβήξω από το πλάνο)




Εγώ σαν καλή αδερφή κι επί της καλλιτεχνικής επιμέλειας του χώρου, στόλισα και τη σκάλα απ' όπου θα πέρναγε ο γαμπρουδάκος μας!




Νυχτερινές λήψεις...λευκά τούλια και κισσοί και φύλλα από γεράνια... (γίνανε και άλλα πολλά εκείνο το βράδυ της παραμονής του γάμου, μα δεν είναι για εδώ...)





Απ΄τον πολύ χορό και το ξενύχτι ...κάποιοι πέσανε ξεροί.....




Με μια χάλια φωτό...σας παρουσιάζω το φόρεμα που φόρεσα κι εγώωωω...
 Το φως του ήλιου που μπαίνει απ΄το παράθυρο αλλοιώνει το χρώμα του.





Η ροζέτα φτιάχτηκε μέσα στο απόλυτο σκοτάδι της εθνικής οδού καθώς ταξιδεύαμε με μόνη αντίθεση την σκιά που έκαναν στα φώτα μας το χέρι μου και η βελόνα...
 Είναι ραμμένη στο χέρι με υπόλευκη πέρλα στη μέση και διάφορες κορδέλες να κρέμονται για να ακολουθούν την κίνηση του φορέματος.
 Σε αυτή τη φωτό φαίνεται το πραγματικό χρώμα του!
 Απαλό σμαραγδί, μου το είπαν. Εγώ το λέω..."το χρώμα της γοργόνας" !  Δεν περιαυτολογώ, αν με δείτε θα καταλάβετε. Απλά το χρώμα μου θυμίζει νερά θαλασσινά και γοργόνες που λαμπυρίζουν τα λέπια τους στο φως του ήλιου.  Δεν είναι καθαρό γαλάζιο ου΄τε και πράσινο. Ίσως γιαυτό μου ταίριαζαν και οι πέρλες και οι δαντέλες. Έχει κάτι από όνειρο αυτό το φόρεμα, νομίζω και κάτι από τα ξωτικά... και αν είχα και καμιά 15αριά κιλά λιγότερα, ε,ναι, τότε θα υποστήριζα και τον τίτλο του! :οp




Το μπολερό έχει ραφτεί με τον ίδιο τρόπο, όπως και η ροζέτα. Πρόσθεσα το τελευταίο κομμάτι δαντέλας που είχα πάρει στην πλάτη του να το στολίζει λίγο.
 Το ύφασμά του το είχα πάρει πριν περίπου 7 χρόνια για να φτιάξω μια εσάρπα που χρειαζόμουν, η οποία δεν έγινε ποτέ! Τελικά, λίγα λεπτά πριν φύγουμε μέτρησα απ'τον έναν ώμο μου στον άλλο το μήκος που χρεαζόμουνν και ως συνήθως σε μια τσάντα στα πόδια μου παράχωσα και αυτό το ύφασμα,ψαλίδι,κορδέλες, βελόνα, κλωστές και τα πέρλες...
 και αφού νύχτωσε γρήγορα...τι να κάνω? συνέχισα να ράβω, να σουφρώνω, να στερεώνω και να στριφώνω μπολερό και ροζέτα...



Στην επόμενη φωτό φαίνεται και μια λεπτομέρεια από το μπούστο. Για εκεί πρωτοξεκίνησε η ιδέα και αγορά της δαντέλας! Με βοήθησε η μαμά του παλικαριού μου η οποία έχει ράψει πολλές διάσημες στα ατελιέ που δούλευε  μέχρι πρόσφατα!
 Είχε λίγο βαθύ ντεκολτέ και με τρία μικρά δεν είναι και ό,τι καλύτερο να έχω το νου μου σε κάθε σκύψιμο ή γυροβολιά στο χορό μην και φανούν τα κάλη μου! 
Άλλωστε για να χαρείς ένα ρούχο πρέπει να είναι  αυτό στα δικά σου μέτρα και όχι εσύ στα δικά του!
 Κι εγώ πολλές φορές  βάζω την προσωπική μου πινελιά σε ό,τι φορώ!
 Οι δαντέλες πάντα με συγκινούσαν και τις θεωρώ σέξυ και ονειρικές και με μια ιδιαίτερη
μαγεία και χάρη που δίνουν σε κάθε γυναίκα.  Κουβαλάνε θυληκότητα και μυστήριο από παλιά, τότε που η γυναίκα  είχε μιαν 
άλλη γοητεία....





Α, και τα παπούτσια και τα τσαντάκια...(το γαλάζιο φόρεσα τελικά, αν και το ιβουάρ με την δαντέλα έφαγε και μια ψιλομετατροπή...είχε μια "τρε μπανάλ" γυαλιστερή καρφίτσα και την αντικατέστησα με πέρλες φυσικά,που είχε και το κολιέ και το βραχιόλι μου...!)




 Βασίλη μας και Αγαθή μας..............



σαν τα ψηλά βουνά και να σας έρθουν όλα βολικά και όπως τα έχετε ονειρευτεί στη ζωή σας!
 Και δεν είναι απλά ευχές, αυτά τα λόγια! Είναι και υπόσχεση που έχετε να δώσετε στον εαυτό σας για την μικρή σας οικογένεια! 


Να μην πηγαίνει χαμένη ΚΑΜΙΑ μέρα στη νέα σας ζωή!

Ζήστε την μαγεία της ζωής!!!


Καταλάβατε γιατί δεν μπορούσα να μην δώσω τα βραβειάκια μου στην Αγαθούλα μου?


Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι όμορφα και sexy βράδυα σε όοολη την μπλογκογειτονιά μας!.....

 Η ζωή είναι για να την ζούμε!
 Όχι για να την χαρίζουμε!!!


Δυνατή αγκαλίτσα.....           ;ο)


                                                                        *Vailie*

                              

31 σχόλια:

  1. Γοργόνα μου δεν θα σου πω πόσο όμορφο είναι το φόρεμα και ακόμα καλύτερο το μπολερό που είναι φτιαγμένο με τόση φροντίδα και φυσικά συμφωνώ απόλυτα πως τα ρούχα είναι να τα φοράμε και όχι να γινόμαστε γελοίες όταν εκείνα μας φορούν!
    Το χρώμα πραγματικά μοναδικό ΄΄γοργονίσιο΄΄ όπως το λες, ονειρικό !!!
    Να τους χαίρεσε τους νεόνυμφους και είθε η ζωή τους να κυλήσει ομαλά και με πολύ πολύ αγάπη !
    Να γράφεις στην σελίδα σου ότι εσένα σε ευχαριστεί, ότι εσύ μπορείς και όταν μπορείς, δεν είναι ψυχαναγκαστικό έργο για να σε πιέζει κάτι .

    Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες, σου στέλνω και εγώ μια μεγάλη αγκαλιά και ένα μαγικό μεγάλο φιλί ... ( λίγο πριν πάω στο κοτέτσι μου να δω τις κοτούλες μου , μια έχει σπάσει το δαχτυλάκι της ΄΄πως στο καλό να σπάσει μια κότα ένα δαχτυλάκι???΄΄ και θέλει φροντίδα )
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γινεται! Γινεται!Η γιαγια μου ειχε μια "πατσάλω" οπως την ελεγε γιατι κατι ειχε σπασει στο ποδι της και πηγαινε "πατσαλα..."χαχαχα!
    Ευχαριστω για το τρυφερο σου σχολιο! Μαλλον ειχα αναγκη να το ακουσω....το βραδυ ειναι ολα πιο δυσκολα....

    (μην με λες γοργονα!Σοκαρομαι!!! δεν το'χω..... :οp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιδευτικό ήταν καρδιά μου το γοργόνα χαχαχα...
      ούτε εγώ το έχω ...ειδικά αυτή την ώρα μάλλον σε σκουμπρί δυο εβδομάδων μοιάζω!! έχω και φαγούρα από το κοτέτσι!! ααααααααααχαχαχαχα.....

      και εμένα το βράδυ με πιάνουν τα ψυχοτέτοια μου και δεν ξέρω τι μου φταίει!!
      φιλάκιιιι...

      υγ. πατσάλω εεε...κατοχυρώθηκε έτσι θα την λεω !προς το παρόν παει πηδώντας στο ένα πόδι πέρα δώθε...

      Διαγραφή
    2. Να της βαλεις ενα ναρθηκα στο ποδαρακι της! Παρε 2 ξυλακια ειτε πλακουτσωτα ειτε απλα κλαδακια(φανταζομαι ειναι και πολυ μικρο το σημειο που εχει χτυπησει) και δεσε τα σφιχτα με σπαγγο.Δηλαδη,κλαδακι-ποδαρακι-κλαδακι και γυρω-γυρω σπαγγος. Θα το βοηθησει και να θρεψει πιο γρηγορα και να στεκεται λιγο καλυτερα. Να μην ποναει το καυμενο το κοτακι! Και αν μπορεις απομακρυνε την απο τις αλλες κοκονες και τον Νταγιαν γιατι ετσι και μυριστουν αιμα, θα τα πιασει καννιβαλισμος και θα στην κανουν με τα κρεμμυδακια και παει η Πατσαλω σου μετα...
      Καλα, θα σου αφησω μνμ στο μπλογκ σου, γιατι θα παει χαμενο το σχολιο εδω! χαχαχα!
      :οp

      Διαγραφή
    3. αχ αγάπη μου αυτό δεν μου πήγε στο μυαλό
      δεν είχα ποτέ μου κοτόπουλα, άσε που δεν μπορώ να τα βλέπω να πονάνε ... σήμερα ήταν πολύ καλύτερα, τις έχω απομονώσει τελικά τις δυο μικρές , τρώνε τους έφτιαξα και ξεχωριστό σπιτάκι και αύριο πρώτα ο Θεός θα κάνω αυτό που μου λες με το δαχτυλάκι της!!!
      σου έχω και καλύτερο... εχθές βρήκα ένα μωρό γατί, μέσα στο πύον και στην λάσπη, το έπλυνα, δεν μπορούσε ούτε να φάει, με την σύριγγα το τάισα, τελικά τα κατάφερε και ξεκίνησε να θηλάζει από την δική μου γάτα ... σήμερα η γιατρός μου είπε πως το ένα ματάκι είναι οριστικά χαμένο, προσπαθούμε για το άλλο....
      Τώρα πες μου... αν δεν τραβάω εγώ όλα τα παρτσακλά ποιός τα τραβάει???χαχαχα
      άντε φιλάκιααα
      και έχουμε πορεία με τα άρρωστα!!

      Διαγραφή
    4. Να βαλεις και επιγραφη! "Λεβινοσανατοριον, ο φρεσκος αηρ"!!!
      χαχαχα!!! Βρε το γατουλι το καϋμενο.... ποσα τετοια εχουν περασει απο τα χερια μου και να με κυνηγαει η μανα μου μην παρω καμια τριχα.... κι εγω εκει! να ταϊζω και να τα κρυβω και τακουγα τα σκασμενα να κλαινε και να μην μπορω να παω κοντα τους! Αμα ακουω γατι να κλαει, παθαινω κατι... :οp

      Διαγραφή
  3. Vailie μου!! Βλέπω ευχάριστα νέα και χαίρομαι!! Αρχικά, σε ευχαριστώ πάααρα πολύ για τα βραβειάκια!!! Για τα δωράκια στην γιορτή της μητέρας δεν έχω λόγια!! Είναι τέλεια! Και δοσμένα με τόση αγάπη!!! (κι εσύ ανησυχείς...) Το πόσο λάτρεψα το φόρεμά σου!!! Και ειδικά τις μετατροπές που του έκανες!! Αυτό θα πει χρυσοχέρα!! Τι να πρωτοσχολιάσω, το απίστευτο μπολερό και τη ροζέτα που δημιουργήθηκαν στο δρόμο για το πατρικό (!!!) ή τη λεπτομέρεια στο μπούστο;; Κι εμένα μου αρέσει πολύ η δαντέλα γιατί παραπέμπει σε άλλες εποχές.. Είμαι σίγουρη θα ήσουν κούκλα!! Υπέροχα τα πάντα!! Κι από εμένα, να ζήσουν οι νεόνυμφοι!! Πάντα ευτυχισμένοι να είναι! Φιλάκια πολλά!!!
    Υ.Γ. Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό!!!!!! Παραλίγο και θα το ξεχνούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ταελια μου για ολα!!!
      φιλακια και μεγαααλη αγκαλιααα!!!! ;ο)

      Διαγραφή
  4. ΤΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ;
    ΣΙΦΟΥΝΑΣ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΟΛΕΡΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μουουου!!! καλως ηρθες παλι πισω στην γειτονια!
      Σαν θριαμβευτρια σε νιωθω!
      Τι ομορφο ενα ονειρο να βγαινει αληθινο,ε?
      Πρεπει να εισαι τοοοσο χαρουμενη! Κι εμεις μαζι με σενα!
      Υπσχομαι στην επομενη προσκληση να δωσω το παρον και απο νωρις!
      Φιλια πολλα! ;ο)

      Διαγραφή
  5. Πω πω...
    Τι να πρωτοπω;
    Να σου ζήσουν!!!!
    Το φόρεμα ήταν υπέροχο και οι λεπτομέρειες...
    Καλέ πως τα έφτιαξες αυτά;
    Γεια στα χέρια σου!!!
    Τέλεια ήταν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A piece of cake!
      χαχαχα! Το δυσκολο ηταν να περναω την κλωστη στη βελονα μεσα στο σκοταδι.... Ειχα παρει καταλαθος και χοντρη κλωστη και παιδευομουν αρκετα!χαχαχα!!! μα εγινε τελικα! (οχι που θα του περναγε...χιχι)
      Φιλια και νιαουρισματα σερενατουλα μου.... ;ο)

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχη ανάρτηση!!
    Είδες που δεν έχεις φρενάρει τελικά την δημιουργικότητα σου;;;
    Όλα υπέροχα, ειδικά το φόρεμα και η δαντέλα πανέμορφα!!
    Να σας ζήσουν, νάναι πάντα ευτυχισμένοι!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβειάκια!
    Άντε τώρα μπρος για κουμπαράδες!!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κοριτσακι! Λες? Να μην την εχω χασει τελικα?
      Να την εχω καταχωνιασει και να ψαξω λιγο καλυτερα μεσα μου?Θα σε ακουσω!
      Κουμπαραδες??? μη μου πεις!!! Η Ρενα, ε?
      τρεχω να δω τα νεα της!!!
      ευχαριστω για τις ομορφες ευχες!
      Φιλακιααα..........!!!!!!! ;ο)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά μανούλα,
    τι όμορφα δωράκια έφτιαξαν τα κορτσούδια!!
    Να σου ζήσουν, να'ναι πάντα γεροί και αγαπημένοι.
    Τι χρυσοχέρα που'σαι,μ' αρέσε πολύ το μπολερό και το λουλούδι!! Και μέσα στο αυτοκίνητο παρακαλώ!! Είσαι βολικό άτομο!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακομα γελαω με το "κορτσουδια"!!!χαχαχα!!!
      Δεν την εχω ξανακουσει αυτη τη λεξη!
      Ευχαριστω για τις ευχες! Και στα δικα σου, να πω? ;ο)
      Απο βολικοτητα αλλο τιποτε!
      Για αυτο δεν ξερω τι θελω πολλες φορες! Γιατι κανω ο,τι νιωθω οτι θα ευχαριστησει τους αλλους και χανω αυτο που θα ευχαριστησει εμενα!
      Γενικα ειμαι κατι σαν τον χαμαιλεοντα, εγκλιματιζομαι σε οποιο περιβαλλον με βαλεις και οσμιζομαι τις αναγκες των αλλων... ΜΕρικες φορες ειναι ελαττωμα αυτο, να ξερεις! Μιλαω εκ πειρας! χιχι!
      Φιλια κι ευχαριστω πλυ-πλυ! ;ο)

      Διαγραφή
    2. Κορτσούδια λέμε τα μικρά κοριτσάκια στη Θράκη!
      Να πεις και στα δικά μου!!Ακόμα δεν το επιχειρήσαμε!
      Και εγώ έχω ένα θεματάκι με το να θέλω να ικανοποιώ τους άλλους και να βάζω πάντα σε δεύτερη μοίρα τον εαυτό μου!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα, εύχομαι να δεις αυτό το σχόλιο (δεν ξέρω πως αλλιώς να επικοινωνήσω μαζί σου)


    ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ. Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ
    http://www.delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_4220.html

    Αγαπητή μου vailie σ' ευχαριστώ για την συμμετοχή, αλλά δεν πρόλαβες να στείλεις την απάντηση σου πριν την λήξη (η ληξη ηταν Κυριακη 27 Μαιου, βραδυ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δελφινακι μου...ξεχασα να σου απαντησω! Βασικα, ξεχασα και να σκεφτω εστω!
      Ετρεχα πολυ αυτο το σ/κ. Γιορταζαν οι μικρες μου βλεπεις κι ετσι ημουν στον πανικο να προλαβω!
      Αντε, την επομενη φορα... συγγνωμη που σε αφησα ξεκρεμαστη!
      Φιλια κι ευχαριστω για την βολτιτσα1 Παω να δω την λυση του μυστηριου...χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. δεν πειράζει την έγνοια μου εμένα θα είχες; σίγουρα έχεις κι άλλες δουλειές. να χαίρεσαι τις μικρές σου.

      Διαγραφή
  9. Οφείλω να ομολογήσω ότι το μπολερό ήταν και το δικό μου καλύτερο σημείο... πανέμορφο. Να σας ζήσει και το ζευγαράκι!! Εγώ όμως έχω ένα δωράκι και για σένα... Σε περιμένω να το παραλάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκεια μου, χαιρομαι που σου αρεσε!
      Μπηκα το πρωι βιαστηκα και ειδα ενα σωρο πραγματακια στο μπλογκοσπιτακι σου, μα δεν προλαβαινα να σχολιασω! Θα σου ερθω βολτιτσα σε λιγο Ν απολαυσω τα ομορφα σου δημιουργηματα!
      Φιλια και συγχαρητηρια για την μανουλα σου! ;ο)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για το δωρακι! Ερχομαι σε λιγο να το παραλαβωωωω!!!!

      Διαγραφή
  10. Να χαίρεστε τους νεόνυμφους! Να ζήσουν με υγεία και ευτυχία!!!! Καλούς και πολλούς απογόνους!Οσο για το φορεματάκι τι να πώ!!Υπέροχο το χρώμα και ιδιαίτερες οι δαντελένιες πινελιές!!!Γενικά πολύ όμορφο σύνολο!!!Ευχαριστώ πολύ για τα βραβειάκια !!Τρέχω να στολίσω το σπιτάκι μου!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσανθη μου!!! Σε ευχαριστω για τις ευχες (θα τις μεταφερω,να ξερεις)και για τα ομορφα λογακια σου!
      Καλη εβδομαδα και σε σενα! φιλια!

      Διαγραφή
  11. Hola una fiesta estupenda, el traje lindo la decoración de la escalera una maravilla, una gran velada, un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσάκι μου από που ν' αρχίσω;
    Αρχικά να σου ευχηθώ να χαίρεσαι την κορούλα σου, που αν δεν κάνω λάθος γιόρταζε στις 26!
    Έπειτα να ευχηθώ να σου ζήσει ο αδερφούλης, πάντα ευτυχισμένοι και οι δύο με υγεία κι ευτυχία! Να είναι καλά και να περνάνε όμορφα, ακόμα κι όταν όλα γύρω μας είναι μουντά, Κάθε ευτυχία!
    Συγχαρητήρια γιατί είσαι χρυσοχέρα κι έφτιαξες "στο πόδι" και στο σκοτάδι ένα σωρό πράγματα. Είσαι απίστευτη, ειλικρινά!
    Όσο για το φόρεμά μου φαίνεται πανέμορφο κι αυτό το χρώμα φέτος θα φορεθεί πολύ!
    Γλυκό μου κοριτσάκι σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου! Ειλικρινά!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε κοριτσάκι μου το έχασα το μυαλό μου, πάει! Ξέχασα να σε ευχαριστήσω και τα βραβειάκια! Πάλι με σκέφτηκες!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. ολα υπεροχα!σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα! Ήρθα "ακάλεστη" μετά από μια ανάρτηση της Taelia που έγραψε για σενα τα καλύτερα και πρότεινε να σε επισκεπτούμε!
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν! Μου άρεσαν πάρα πολύ αυτά που έγραψες!Να χαίρεσαι πρώτα απ'όλα την οικογένειά σου..ήταν πολύ όμορφα τα δωράκια τους στη γιορτή της μητέρας!Να σου ζήσει και ο αδερφός σου, ό,τι καλύτερο!Οι ευχές που τους έδωσες είναι ίσως όλη η ουσία της ζωής!Και τα ρούχα σου μου άρεσαν πάρα πολύ,έχουν ιδιαίτερο στυλ και κομψότητα!Καλή συνέχεια!!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε πολύυυυυυ!!! Πολύ ωραία το στόλισες!!! Το φόρεμά σου μου άρεσε πολύ! Και το παππούτσι και η τσάντα!!! Όλα!!Ήσουν όμορφη!!!
    Αχ και ο γαμπρός ήταν κούκλος!!!χεχε!
    Ευχαριστώ για τα βραβείαααα!!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή